söndag 15 mars 2009

Tillbaka på banan...

Matte och husse har varit iväg till Alperna och semestrat i skidbacken, och då har jag fått vara i himmelriket hos Rizzi i Halmstad. Veckan gick så fort och jag fick springa på stranden varje dag och har inte gjort nåt annat än lekt, sprungit, ätit och sovit. Sen kom husse och matte o hämtade mig och veckan var väldans lugn, matte och huss var riktigt sjuka så allt de orkade göra mellan feberfrossorna var att kela i soffan, och jag är inte den som är den... Kelar så mycket jag bara kan, hela tiden....

Sen bidde husse och matte friska och då fick jag äntligen komma ut på en riktig riktig långrunda där jag rejsade som en galning. Livet är härligt!!!!
Jag är ett monster!!!!
Tjohooo vad det går!
Och efter en riktigt härlig långprommis så finns det inget bättre än att krypa upp i soffan och kela, här med farmor, och självklart måste man stjäla en liten kyss oxå....
Livet är gött!!!!!

2 kommentarer:

Vimla sa...

Mmmmmmmyyyysss brollan ;)

Karanga's De Leya Af Lex sa...

Grattis på födelsedagen brorsan!!
/Leya