söndag 15 februari 2009

Tapetklister under mina tassar....

Matte och husse har hållt på och måla och tapetsera hela helgen, och jag har faktiskt varit väldigt snäll och legat och sovit mest hela tiden, fast jag var ju tvungen att kolla så allt gick rätt till, man kan ju inte lite på att de där människorna har koll på allt.....

Det är så man skäms, vilken dålig penselföring, kan inte ens titta....

Ja, tapetklistret smakar som det brukar, inga problem här inte.

Kan lugnt återgå till sängen för ytterligare skönhetssömn.

Peace out!

3 kommentarer:

Vimla sa...

Yes baby, you've got the looks...indeed!

(6e foto-mappen...som din husse och matte har på dig och där i ska du välja foto nr6 ;)

PUSS!

Vimla sa...

Jag har utmanat dig i min blogg!

-V-

Karanga's Din Dimra Af Lex sa...

ta-ta broz, Det är bara att hugga in och sätta pricken över I:e när det är hantverks time at home!. Jag lyckades sätta mitt signum då mina 2-beningar tapetserade. Eftersom pappret låg där på golvet gick jag och satte jättefina tassavtryck på våden - snacka om hantverk,,,förlåt tassverk . testa det blir jättefint //Tass Aissa